Ang. Lamor

NU SKA JAG FANIMEJ GÖRA ETT FREAKING ÅSIKTS INLÄGG! Det var ju det ni ville ha mer utav.
 
Nu ska jag skriva av mig lite här (det är KusseGM).
Ni är fan de mest krävande lamorna man kan ha. Ni bara kräver och kräver och kräver, får ni aldrig nog?
Vi kan ta ett exempel, här är ett inlägg där vi har en tävling (detta är ingen riktig tävling lamor! BARA exempel!):
 
YOHOOO, nu kan ni vinna det finaste klädersplagget ni någonsin sett!
Den är liksom varken fin eller ful! Lite sådär mittemellan vilket ni lamor verkar älska!
 
Ja och då är väl ca 99999999999 lamor med och en månad senare får vi massa mejl där det står:
 
När avslutas eran underbara giveaway?
 
När ska ni utse vinnaren?
 
Varför utser ni aldrig vinnarna på era tävlingar?
 
MEN HALLÅÅÅ??? VINNAREN!?
 
Kan ni utse vinnaren ikväll? :)
 
Liksom VA!? Här sitter pappa och kämpar med ett jävla inlägg för att få ett leende på era läppar! Och det ni ger tillbaka är:
MEN HALLÅÅÅ??? VINNAREN!? 
 
Man ba va!!?
HUR fräck får ma va?? 
Ni ska fan inte klaga och säga ba:
HALLÅ?? AVSLUTA GIVEAWAYN!?
 
Var fan nöjda att vi ens har en giveaway? Räcker inte det? NEJ tydligen inte, vinnaren MÅSTE ni ju också få veta!? SÅ JÄVLA OTACKSAMT!! FAN TA ER!
 
Jag finner inga jävla ord! Jag sitter här med tårar i ögonen för att ni begär så ÖVERDRIVET mycket!?
DET ÄR VÄL INTE DET NI VILL!? ATT ERAN IDOL SKA GRÅTA? NÄEE!!!!!!!!!
 
Så ja, detta var bara ett litet kort informerande åsikt inlägg, hejdå älskade lamor XOXO ^^

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback