Kussarnas julklappar

Jag vet, ni sitter och gråter för att vi ine bloggat på tre dagar eller vad det nu är, men ni måste förstå att kussarna och jag har fullt upp nu när julen är slut! Vi måste säga åt betjänterna hur de ska göra, de gör fel hela tiden! Det är inte så lätt! Sen får kussarna bara 24 timmars vilopaus per dag och HUR hade ni tänkt er att kussarna ska hinna med att blogga på sin sparetime? Vafan lugna er!!
 
Aja här ska ni få se vad jag gav mina två döttrar:
En liten gullig hundvalp:
Mac book (bärbar):
Sen måste de ju ha en stationär OFC:
En cipcake maker (den dyraste 4999:-)
Lite pengar, fick inte kort på alla pengar för kussarna gjorde slut på hälften direkt:
En ipad:
Nordstan presentkort (10 000 kr):
Iphone 5c (riktigt guld):
Den nyaste genomskinliga mobilen (märkte tyvärr den efter iphonen så jag fick behålla båda):
En resa till Hawaii (ett år):
 
Jag vet att det inte blev så mycket detta året och kussarna blev ganska besvikna vilket jag kan förstå.... Men sånt är livet...
Det blir mer när ni fyller år mina älsklingar! 
 
JUST DET: Som ni måste ha fattat så fick de två utav allting!!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback