ÄKTA kussar

Nu ska faktsikt jag som fader till kussarna en gång för alla förklara det här med kussar. 
 
Det finns två sortes kussar, riktiga kussar och äkta kussar. Riktiga kussar är som kusiner och dina nära och kära. ÄKTA kussar är då mina mogna döttrar. De har fan gått över mount everest! DU är ingen äkta kusse om inte du nu får för dig att du ska gå över mount everest. Men bara så ni vet mina vänner, det kallar jag att man är repektlös och det är väldigt oppassande i vissa kulturer (som denna). Ni visar ingen som helst respekt för kussarna om ni går över mount everest, fattar ni det!? Tänk att kussarna har tagit sin unika tid BARA för er? Och om ni går över mount everest behöver de slösa ännu mer av sin unika tid!!! (Eftersom de troligen måste ta upp era lik efter att ni ramlat och dött)
Så kom ihåg: Ni måste veta skillnad mellan riktiga kussar och äkta kussar.
 
Nu på slutspurten kommer jag lägga till ett riktigt grymt citat: Kussar är som converse, man vill ha äkta.
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback