VI FINNS PÅ GOOGLE!

Det här har varit vårt mål ända sedan, jag vet inte vad! När jag sa de till mina stora mogna tjejer (KusseGM) så började de gråta för att de blev så glada! Vi vill tacka gud, oss själva, google, Caroline Af Ugglas och gosuperpersonalen för att ni funnits där för oss vid hårda tider och glada tider. Vi har varit med om gråt, skratt, lycka, sorg denna tiden på väg till toppen, nu är vi på toppen och det känns SUPER!
När jag (pappan) såg att vi fanns på google så ringde jag direkt till mina stora mogna tjejer och nu är vi hemma och ska fira lite med en liten tårta som vi alltid gör när något kul händer:
Hihi, blev ni sugna? Synd för er, här i kusse familjen ska de bannimej firas!! 
HEJDÅ'!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback