Byggarebob och jag

Hej kusseM här!
Jag coh byggarebob har faktiskt funderat lite på att göra en podcast! Halva youtube består ju av podcast nuförtiden så man får liksom följa strömmen!
Men byggarebob är min och kusses kompanjon. Asså vi är lite friendos sådär! Han ville att vi skulle vara med i hans barnfilm "byggarebob" men vi sa nej eftersom vi inte vill ses som barniga liksom. Men vi är kompisar ändå. Han är också en lama, men vi märker inte av det så mycket som tur är.
Men skriv gärna i mejl om ni vill att vi ska göra en podcast om våra unika liv. 
Kusse kanske blir ledsen och börjar gråta nu för hon får inte vara med, ledsen kusse :* Men vi har vår egna podcast som kommer vara MYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYCKET bättre än min och byggarebobs.
 
Men nu ska jag och kusse bada för vi har fått en ny badanka :D PÖÖÖÖSSS
 
 
 
Sötaste kusse:
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback