MINA BARN!

OMG!! Jag satt och grubblade över vilket namn mina barn skulle få när jag hade NO idag när vi hade sexualkunskap! Då slog det mig! Hon/han ska heta Fittja! Fatta vad unikt och coolt om mitt lilla mirakel Fittja kommer där och ba:
Hello bitches! I'm Fittja!
 
ASSÅ GAAAH! Gud vad jag längtar tills jag blir 40 år!! Om ni inte visste det så får kussar föröska skaffa barn förrens de är 40 år ;) Hihi!
Men I'm sooo äkjsajted!!
 
Jag ville bara skriva av mig lite! Är sååå spänd!!! Asså OMG! Fittja is the shit!! Jag ska bli världens bästa mamma och Fittja ska vara den populäraste i skolan!
Fittja kommer jag döpa mitt mirkalen till vare sig det är en kille eller tjej, så äre bara!
 
Sen när jag fått min Fittja ska jag och min man få ett till barn som ska heta typ... Snåpe, OMG så amazing!
Som ni kanske märker ÄLSKAR jag unika namn!
Sen så ska jag, min man, Fittja & Snåp åka till Hawaii tsm i våran flygande bil (det borde finnas flygande bilar om ca 27 år väl?)
 
Fittja, I'm waiting for ya!
Fittja ska väl se ut ngt i det här slaget:
I'm gonna be so proud of u Fittja!

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback