MAN BLIR FRUSTRERAD!!

Ja! Idag skulle jag dricka äppel juice till frukost men sen var den slut!? MAN BA LIKSOM VA!? Så papá hade tänkt sig att jag skulle sitta där och svälta ihjäl av törst!?
Sen så berättade papá lite om de smala barnen i Afrika som tager vad de haver? Ja det är JÄVLIGT synd för de att de inte har så mkt att äta (och det säger jag verkligen från hjärtat, inte för att mitt hjärta kan prata men jag har hört alla många har sagt det när de verkligen menar allvar, asså jag menar liksom att jag verkigen menar det inte och inte är isonisk som kusse är ibland liksom).
Vi har redan skänkt 200 kr! Är inte det enough liksom!? Vi får liksom bara 3 miljoner i veckopeng! Hur tänkte ni att vi skulle kunna leva på det om vi gav barnen i Afrika pengar hela tiden! Nej EXAKT vi skulle liksom inte ha råd med att få en ny iPhone 1000 när den gamla börjat hacka!? Dock betalar papá det men whatevs liksom?
 
Tänk lite på oss liksom. Jag låter sjlvisk nu men NEJ

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback