Sporter?

Da da bloggen! Kussarna här. Vi har fått väldigt många frågor om vi går i någon sport och ja det gör vi. Asså vi har ofc testat alla sporter i hela världen, man är ju inte efter!!! Men vi har ju fastnat för vissa sporter likosm, typ som klister. Känns riktigt skönt faktiskt. Man skulle ju inte hinna gå i alla sporter! Så mycket unik tid skulle vi aldrg kunna slösa. Tid är pengar!! Man vill ju inte att pengarna ska flyga ut genom fönstret så att lamorna får tag i de. Värsta mardrömmen!! 
 
Men nu tänkte vi skriva om våra sporter som vi riktigt fastnat för och klistrast fast och gosat in oss i:
KusseM - Jag går i två sporter, gymnastik och i stövel kastning. Ni kanske undrar var stövel kastning är men det är faktiskt en sport jag och KusséG har hittat på. Man kastar en stövel så långt man kan helt enkelt. Krävs OTROLIGT mycket träning till detta. Har kämpat i flera år för att få det rätta knycket liksom. Man har ju sina talanger. Har vunnit OS, VM och SM tre gånger så man känner ju sig riktigt stolt. Gymnastiken däremot! Den är riktigt på allvar asså. Tränar 50 gånger i veckan och är AAAASSS GRYM. KusseG brukar säga att jag är född att bli kusse och gymnast. Blev så rörd att jag började gråta. Kusse är RIKTIGT snäll asså. Hon stöttar mig i allt jag göroch är allmänt bäst. Cred till dig babe :******
 
KusseG - Jag går också i två sporter, ridning och klädrejs. Klädrejs är också en sport jag och KusseM hittat på. Det är AZUM! Man tar på sig så mycket käder man kan och springer ett rejs på 500 km. Tagit världsrekord i det så man är ju riktigt grym. Men ridningen är jag mer för. Hoppar liksom 900 m med min häst Blubb. Han heter egentligen Blubbanssons men man orkar ju förfan inte säga hela namnet. KusseM vill att jag ska vara med i OS och vinna hela skiten som förra året. Men man känner ju sig lite osäker, det är på samma dag som Caroline af Ugglas konstert. Får fundera lite.
 
Detta var lite om våra underbara sporter. Nu kommer lite bilder:
 
KusseG i full galopp
 
KusseM i splitt
 
Hope ypu like this inlääägg! PÖÖÖÖSSS :*****
 

Kommentarer

KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

NAMN:

E-POSTADRESS:

BLOGGADRESS:

KOMMENTAR:

Trackback